tiistai 26. marraskuuta 2013

Iltapuhteita ja joulufiilistelyä

Eilen piti mennä ajoissa nukkumaan. Piti ja piti. Enhän mä mitään unta saanut, joten jäin selailemaan Unelmien Talo&Koti lehden marraskuun numeroa joka löytyi siivoilun lomassa makuuhuoneen nurkasta. Tässä muutama kiva bongaus:

Ihana kynttiänalunen Hemtexistä 8,95 €, lehdessä sivulla 10.

Mä olen jouluihminen. En sentään sekoa joulusta, mutta tykkään kovasti. Varsinkin, jos on lunta. Rakastan kynttilöitä, valoja, sinistä hetkeä, pipareita joissa on vaaleanpunainen kuorrute, glögiä, pähkinöitä, lahjomista, läheisyyttä...

Toistaiseksi vietämme joulun perinteisesti äitini luona (suureksi iloksemme). Sitten joskus, kun mä teen oman joulun, haluan pienen kuusen, hieman alla olevan tyylisen. Siihen ehkä muutama koriste. Kotiin paljon kynttilöitä ja valoja, joululiinat ja himmeli.


Huomasin myös olevani kovin trendikäs. Olen tainnut olla jo aika kauan. Teollinen meininki on aina ollut lähellä sydäntäni joten roikkavalaisin on ollut luonteva haave pitkään. Muutama vuosi sitten Hoo tuli töistä kotiin ylimääräisen roikan kanssa. Oi mikä ihana mies!

Roikkavalaisin 16 €, Clas Ohlsonilta. Löytyy lehdestä sivulta 24.


Tähän on tulossa kaukosäädin jossain vaiheessa. Älkää kysykö multa, miten tämä projekti toteutetaan, mutta käytännössä se tarkoittaa sitä, että valo menee naps päälle ja pois kaukosäätimellä, eikä sitä varten tarvitse erikseen kontata sohvan taakse pistorasialle.

Tässä vielä eilistä tunnelmaa työhuoneelta. Duunari-yrittäjien joulunodotus koostuu kahvista, jouluvaloista ja työstä - hyvä niin :)


2 kommenttia: