torstai 21. marraskuuta 2013

Valokeilassa Keinumäki

Keinumäki sen kun edistyy. Mä olen niin ylpeä tytöistä. Ihan mielettömän vikkelään talosta on kuoriutunut asujiensa näköinen. Yläkerta on jo lähestulkoon valmis, samoin alakerrassa keittiö. Tässä hieman yksityiskohtia, vinkkejä ja ideoita (varautukaa kuvaryöppyyn, en vaan osannut valikoida...)

Vaikuttavat tapetit löytyvät jokaisesta huoneesta. Tässä esittelyssä makuuhuone ja eteinen. Huomatkaa superhieno öljylappu yöpöydällä!


Makuuhuoneen vadelman värinen lattia!!! Jokaisessa yläkerran huoneessa on eri värinen lattia, työhuoneessa oliivinvihreä ja vierashuoneessa musta. Saas nähdä jatkuuko sama meno alakerrassa.










DIY!!! Moni paikka myy kalliilla pelkkiä lampunvarjostimen metallikehikkoja. Halvemmalla pääset, kun hankit kulahtaneen varjostimen kirpparilta ja irrotat vanhat kangasosat. Tarvittaessa kerros spraymaalia metalliosan päälle ja ”varjostin” on valmis!




Pakko kyllä antaa suuret kunnianosoitukset suurten linjojen lisäksi pienten asetelmien kokoamisesta. Vaikka keskeneräistä on vielä paljon, tulee kaikesta yllättävän paljon seesteisempää, sievempää ja helpommin käsiteltävää, kun ympärillä on kauniita asioita harkiten asetellusti (not to self...).

Jatkan Keinumäen tarinaa mun silmin, jahka päästään taas kylään :)

2 kommenttia:

  1. No voi haloooo kuinka ihanaa!!!! Mä oon niiiiin kade ja samalla tooosi onnellinen moisen kauneuden omistajille <3

    VastaaPoista
  2. Mukava nähdä tyttöjen koti "toisenkin silmin"...on se vaan niin upea!

    VastaaPoista