torstai 5. joulukuuta 2013

Neiti Henninkäisen aamupäivä

Onko ihan pakko huutaa siellä eteisessä? Mä en nyt todellakaan jaksa kuunnella, liian aikaista (kello on 10.00)... Peiton alla on lämmin, eikä mulla todellakaan ole tuonne kylmään ja harmaaseen ulkoilmaan kiire!



Okei okei! Eääääääh......


Voitteko kuvitella! Mä pääsin shoppailemaan! Löydettiin tällainen pinkki haalari ja töppöset, jotka ainakin toistaiseksi on pysyneet erinomaisesti tassuissa (yleensä ne lentää johonkin suuntaan alle 2 minuutissa kun otan muutaman sivuhyppyaskeleen). Ihminen olisi ostanut harmaan haalarin, mutta myyjä-täti sanoi, että mä näyn paremmin jos oon pinkissä, joten pinkki sieltä lähti mukaan.


Nyt mä sitten työskentelen tosi rankasti tän koko päivän taas. Ottaa niin voimille, että taidanpa ottaa torkut. Moikka! T. Henni


Sitten sen ihmisen kommentit:

Henni sai tänään tosiaa Rukan Thermal softshell-haalarin. Olin ihan superyllättynyt, että oikea koko löytyi, yleensä siinä on ollut vähän ongelmia. Onhan tuo koira aavistuksen barbababan näköinen (kuten Tuokko huomautti), mutta olkoon :) Lisäksi ostettiin Rukan Step tossut. Kuten Henni tuossa edellä mainitsi, ei oikein mitkään aikaisemmat töppöset ole pysyneet jalassa edes yhtä kokonaista lenkkiä, näillä ainakin alku vaikuttaa lupaavalta.

Kyllä meidän nyt kelpaa lähteä pohjoisempaan itsenäisyyspäivää vietämään :)


1 kommentti: